January 6, 2012

Ketika Cinta Bertasbih



Assalamualaikum w.b.t!

Alhamdulillah selang tiga minggu...release jugak video sequal untuk post yang lepas...makan masa yang agak lama jugak... seperti yang aku khabarkan dalam post yang lepas...kononnya very soon tapi not vey soon laa... Apepon aku puas hati dengan hasilnya. Durasinya agak pendek tapi harapannya agar lebih kompak dengan momento yang tepat dengan nilai sentimental yang tinggi! Yang paling penting client suka... itu dah memang harapan azali aku dalam menghasilkan sesuatu yang sekualiti mungkin... sedikit kepincangan lighting pada babak-babak didalam dewan utama...tapi itulah yang terhabis baik boleh aku lakukan! 

P/s: Aku harap lepas nih tiada lagi technical complication yang rumit terutamanya pada color correction! Ameen ya rabb:')

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Pandan

Hearts in the hand of another heart and in God’s hand are all hearts,
An eye takes care of another eye and from God’s eye nothing hides,
Seek only to give and you’ll receive,
So, thank and you will be thanked...

*This page is best viewed in Mozilla Firefox!


.
.