November 23, 2011

Lagu Teman




Salam...

Bertemu kembali dalam ruang rindu blog aku yang terkadang dilihat bernafas dan yang terkadang  dirasakan bernyawa-nyawa ikan. Alhamdulillah, setelah lebih seminggu mengerjakan 'editing session', akhirnya release jugak video yang terbaru ni. Aku rasakan ini yang terlambat pernah aku buat!! What the shame... Njaluk ngapuro (ngomong Wong Jowo) kepada client a.k.a rakan sekerja yang hired aku as her sister's wedding videographer...

Sebab ape lambat??? aku tiadalah mahu jadikan ia satu alasan besar untuk lari dari kenyataan seorang yang bermalas-malasan tapi sedikit yang menjadi punca keterlewatan... TAK BANYAK FOOTAGE MENARIK... agak terkilan tatkala proses shooting dijalankan, segalanya berlalu begitu pantas bagiku...so, apa yang bisa aku lakukan adalah... SESI SUNTINGAN MAUT! Sekian...

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Pandan

Hearts in the hand of another heart and in God’s hand are all hearts,
An eye takes care of another eye and from God’s eye nothing hides,
Seek only to give and you’ll receive,
So, thank and you will be thanked...

*This page is best viewed in Mozilla Firefox!


.
.