August 26, 2010

Pra-Kepulanganku...:'P

Assalamu'alaikum w.b.t wahai akhi2 n ukhti2 semua, semoga senantiasa dlm kasih dan lindungan-NYA!

Kalau x silap aku arini dah puasa yg ke-16...pergh...cepat betol masa berlalu meninggalkan kite...dah lebih separuh masa kite sume berRamadhan. Dan sepanjang purnama ini...belum juga aku pulang2 ke perdesaan menemui bonda, ayahanda dan kekanda2ku semua utk berbuka bersama...mengikut perancanganku, memandangkan esok adalah cuti Nuzul al-Qur'an, ptg ni jugak lps opis hour aku bakal menggerakkan jentera lusuhku ke Serendah! Ini mungkin sekali merupakan pra-kepulanganku sebelum raya nnt...sbb xdpt cuti, 3 hari je beraya, Isnin dah keje balik..huhu...:'(
LAUK PAUK...Allahummalakasumtu!
Actually, I got another reasons for that...last week bondaku yg request suro aku balik...tp atas sbb2 pc aku yg terbengkalai kt kedai...terpaksalah aku tangguh dulu...kebetulan pulak minggu ni ade cuti tambahan...so aku amek peluang ar balik Serendah hehe...alhamdulillah:)

Biasenye kalo aku balik mesti bawak stok baju kotor yg agak bertimbun tp diz time skit je, cume cadar, selimut n sarung bantal je yg memenuhi box moto aku...x lupe jgk baju baru yg baru aku beli kt Masjid Negeri SAAS last week...tapi bukan baju raya kot haha...asalkan x lebih muatan sudah hihi...semoga perjalanan ptg ni 'smooth n silky' je...insya'Allah!

Jumpe lagi!:')


No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Pandan

Hearts in the hand of another heart and in God’s hand are all hearts,
An eye takes care of another eye and from God’s eye nothing hides,
Seek only to give and you’ll receive,
So, thank and you will be thanked...

*This page is best viewed in Mozilla Firefox!


.
.