October 18, 2010

Viva Forever

Assalamu’alaikum w.b.t kepada semua para penyinggah blog aku ini!
Rasanya dah lama sangat tak update blog ni… (kata2 tipikal penulis blog dewasa ini) last two weeks were my busiest week of all times! Menyiap dan menyelenggara thesis suatu yang amat memenatkan… lagi2 buat yang baru belajar guna SPSS macam aku… maklumlah aku bukannya berpeluang mengikuti kursus SPSS kat Melaka macam sesetengah member tu… apepon aku cukup gembira  dan syukur sangat2 hari ni sebab viva untuk research paper aku pun dah bejaya aku tempuhi  pagi tadi… terima kasih buat Pn. Nor Lelawati dan Pn. Suryana selaku examiner aku hari ni… even we had little amendment today! Kene tambah research question pulak… Suryana said that I did a study in depth but there’s no research question regarding the depth! Terlebih sudah….
Buat teman2 yang masih dalm kemurungan, kegelisahan dan tekan menghadapi viva, ketahuilah olehmu, tiada ape yang perlu dirisaukan… ya… risau itu perlu tapi untuk sebulan yang lepas! Memang nervous jugak masa bagi evaluation forms kat examiners tadi… tapi bile dah berdiri kat depan, serta merta nervous aku hilang… bile dieorang respon bertambah yakin lagi lah nak menjawab… walaupun aku tak tahu sama ada jawapan aku tu memuaskan hati dieorang atau sebaliknye… moga2 saja dieorang pon paham denagn kondisi aku sendiri yang kurang jelas! Mana tidaknya, siap aku pulak yang bertanya… hahaha… what the…???
Hmm… minggu ni ade dua jemputan ke interview, moga2 antara mereka itu aku punye rezeki… aku dah tak kesah sangat dapat kerja ape… asalkan halal dan tidak melibatkan bende2 yang lagho secara langsung! Kalau secara tidak langsung itu aku rasa dah memang aku tak boleh elakkan… mesti ade punye! Apepon moga saje aku beroleh pekerjaan dalam masa terdekat ni… dah lama sangat menyusahkan mak bapak… bile lagi jasa mereka aku balas… kalau bukan sekarang dan selamanya! Ibu abah doakan sahaja anakmu ini…:’)
p/s: sempat jugak tengok Amalina Arifin menangis tadi…:)

5 comments:

  1. heheheheh....
    pa2 pun thanks a lot sifu... =)
    -lepat =)

    ReplyDelete
  2. muaz!!!!!! amalina ariffin menangis? hehehe adoi anyway Alhamdulillah berjaya jugak kita hbskan. selamat berinterview ;)

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah...ntah sape2 ntah kat atas nih hehe....ok lah...amalina ariffin x nangis...die sebak je....:P

    ReplyDelete
  4. nape dia sebak tah? Wah best nyer abish gak yea... alhamdulillah good luck on your future :)

    ReplyDelete
  5. sebak sehinggakan ternampak air jernih bergenang di tubir mata...sebaklah sebab pendrive patah just in time of her presentation...huhu...:')

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Pandan

Hearts in the hand of another heart and in God’s hand are all hearts,
An eye takes care of another eye and from God’s eye nothing hides,
Seek only to give and you’ll receive,
So, thank and you will be thanked...

*This page is best viewed in Mozilla Firefox!


.
.